Online vásárolt szemüvegek és egyéb kiegészítők
Segíthetünk?

Köszönjük, hogy nálunk vásárolt! Sajnáljuk, hogy mégsem elégedett a nálunk vásárolt szemüveggel. Ha szemüvegével kapcsolatban bármilyen kérdése, esetleg problémája merülne fel, kérjük, keresse fel bármelyik szaküzletünket vagy hívja Vevőszolgálatunkat a 06-80-263-683-as ingyenes zöldszámon.

Annak érdekében, hogy a kérdéstől, kéréstől függetlenül az ügyintézés mindenféleképpen megvalósulhasson, kérjük készítse elő a szemüvegéhez tartozó vásárlást igazoló dokumentumot (pl: számla, nyugta, jótállási jegy), a megkeresés jellegétől függetlenül.

Online vásárlás esetén a kérjük olvassa el az alábbiakat

Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetekben
(45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § 1 bek. c.) pont):

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
!

Tehát az elállási jog nem vonatkozik a dioptriás lencsével ellátott
szemüvegkeretekre, komplett szemüvegekre.

Ofotért Otthon 14 napos Pénzvisszafizetési Garancia

  • Amennyiben a szemüveg nyújtotta látásélménnyel nem elégedett
    kérjük, juttassa vissza hozzánk 14 munkanapon belül.
  • A szemüvegkeret árát visszatérítjük Önnek 30 munkanapon belül. A szemüveg lencséjének – mint az Ön utasításának megfelelően előállított terméknek – az árát nem áll módunkban megtéríteni, ha a lencséket a szemüveggel együtt visszaküldi, úgy azt azok megsemmisítésére irányuló megbízásnak tekintjük.

Mit kell tennie?

Visszaküldési formanyomtatvány letöltése
  • Amennyiben nem küldi vissza 14 napon belül a megrendelését, nem tudjuk elfogadni kifogását és visszatéríteni Önnek a keret árát. Megértését köszönjük.
  • Kérjük, Ön gondoskodjon a szemüveg becsomagolásáról és feladásáról. Javasoljuk, hogy használja az eredeti dobozt a vissza küldéshez. Csomagját belföldi postai csomaggal vagy futárcéggel juttassa el hozzánk. Az utánvétellel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Mely termékekre vonatkozik a 14 napos elállás?

  • Bármely kiegészítőre és dioptria nélküli szemüvegkeretre.
  • Az elállásra az átvételtől számított 14 napon belül van lehetősége.
  • A termék visszaküldéséhez kérjük, töltse ki elállási formanyomtatványunkat és a csomaggal együtt küldje vissza.
Elállási nyomtatvány letöltése
  • Kérjük jelezze email-ben: webshop@ofotert.hu felénk, email tárgya: megrendelés azonosító.
  • Amennyiben a terméket cserélni szeretné, arra webshopunkon nincs lehetősége.
  • Visszaküldés esetén figyeljen arra, hogy csak sértetlen, hibátlan terméket áll módunkban visszatéríteni. Kérjük, eredeti csomagolásban küldje vissza számunkra.
  • A megrendelés visszaküldésének költsége a vásárlót terheli. Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a vásárlót semmilyen más költség nem terheli.
  • A csomagot az alábbi címre várjuk, amennyiben nem a GLS rendszerén szeretné visszaküldeni:
    Ofotért Webshop - GLS visszáru raktár
    2351 Alsónémedi,
    GLS Európa u. 2.
  • A csomagot az alábbi címre küldje, amennyiben a GLS rendszerén szeretné visszaküldeni:
    Ofotért Webshop - GLS raktár
    1444 GLS raktár,
    GLS Európa u. 2.
  • Minden beérkező csomagot és terméket alaposan átvizsgálunk. Nem tudjuk elfogadni az elállást amennyiben az alábbi feltételek közül bármelyik nem teljesül:
    • A terméknek az eredeti csomagolásában, a tokjával és minden kiegészítőjével együtt kell visszaérkeznie, kérjük az eredeti dobozban küldje vissza hozzánk, így biztosíthatja Ön is, hogy sérülésmentesen jusson vissza hozzánk.
    • A terméknek használatlan, viseletlen állapotban kell lennie.
    • A termék nem lehet sérült (a lencsék és a keret nem lehet karcos, vagy nem lehet látványosan hordott állapotú).
  • A csomagba mindenképp tegye be a vásárlást igazoló számlát és egyéb dokumentumokat, mint az elállási nyilatkozat.
  • A csomagolásnak és postázási módnak biztonságosnak kell lennie. Az Ofotért Webshop nem vonható felelősségre azokért a termékekért, amik megsérültek, vagy elvesztek útközben. Amennyiben postai úton történik a visszaküldés, kérjük őrizze meg a postai bizonylatot a csomag feladásáról.
  • Amint az Ön által visszaküldött termék átesett a minőségellenőrzésen elindítjuk a visszatérítési folyamatot - amely akár 14 napig is tarthat.

Sérült termékek

Nagyon sajnáljuk, ha sérülten érkezett meg megrendelt szemüvege. Minden terméket ellenőrzünk csomagolás előtt, csakis hibátlan, sérülésmentes, eredeti termékeket küldünk. Amennyiben mégis ez történik, kérjük, hogy készítsen fényképet a kapott termékről, a csomagolásról, és azonnal küldje el nekünk az Ofotért Vevőszolgálat részére, hogy kollegánk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot (webshop@ofotert.hu).

Város vagy irányítószám megadása

[ErrorDialogTitle]

asdfasdfasd

Siker

A termék sikeresen a kosárba került