
Szállítási tájékoztató
Szállítási tájékoztató
Átlagos szállítási idő optikai keret és kiegészítők rendelése esetén:
Figyelem: December 2-án leadott rendelések várható szállítási ideje: december 7-e.
- Munkanapokon 12 óráig beérkezett rendeléseket aznap átadjuk és a következő munkanap megkapja.
- Munkanapokon 12 óra után érkezett rendelések a követő munkanapon kerülnek átadásra a futárszolgálat részére
- Hétvégén és ünnepnapokon leadott megrendelések feldolgozása átadása az első munkanapon történik. Hétvégi szállítás nincs, kivétel abban az esetben van, amikor munkanap áthelyezés történik.
- Kiemelt időszakokban a várható szállítási idő a megnövekedett rendelések miatt esetlegesen megnőhet, ennek tényéről minden esetben tájékoztatjuk.
Átlagos szállítási idő dioptriás szemüveg rendelése esetén:
- A beérkezett rendeléseket 5-21 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak.
- Hétvégén és ünnepnapokon leadott rendelések átadása a feldolgozást követő első munkanapon történik. Hétvégi szállítás nincs, kivétel abban az esetben van, amikor munkanap áthelyezés történik.
A szállítási költség és a várható szállítási idő a választott termékek függvénye.
A vásárlási folyamat alatt végig nyomon követheti a várható szállítási időt. Minden termékünk rendelhető, amennyiben a kiválasztott szemüvegkeret időközben mégsem lenne online elérhető, tájékoztatjuk. Rendeléskor adja meg azokat az információkat, amellyel segítheti a futárt a tájékozódásban a pontos szállítás érdekében. (Megjegyzés rovatban van lehetőség rögzíteni a kiegészítő információkat).
Megrendelését követően emailen tájékoztatjuk a szállítás pontos idejéről és az Ön csomagkövető kódjáról. A csomagkövető kóddal a GLS honlapján is nyomon követheti a rendelése útját:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
A GLS Futárszolgálata a házhoz szállítást hétfőtől-péntekig normál munkaidőben, 8-17 óra között, kizárólag Magyarország területén végzi. Amennyiben ettől eltérő szállítási rend van érvényben, tájékoztatást küldünk. Amennyiben a GLS munkatársai nem tudják kézbesíteni a rendelését, további két alkalommal is megkísérlik a kiszállítást.
A szállítás napján a futár felveszi Önnel a kapcsolatot. Kérjük, hogy rendelése leadásakor tüntesse fel telefonszámát és e-mail címét, hogy a futár kapcsolatba tudjon lépni Önnel. Amennyiben az időpont vagy a szállítási cím nem megfelelő, kérjük vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal.
Ideális esetben a csomagot GLS munkatársai személyesen Önnek kézbesítik. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot, vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.
A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni. Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.
GLS ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +36 29 886 700. Mobil: +36 20 890 0660*.
*Nem emelt díjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ. Jelenlegi járványügyi helyzetben fokozottan ügyelünk a megrendelések feldolgozása során munkatársaink és az általunk kézbesített csomagok vírusvédelmére. Speciális fertőtlenítéssel védjük a termékeket a kórokozóktól. Ügyelünk a tisztaságra, naponta többször fertőtlenítést végzünk.
A megelőzés a legfontosabb, így kérjük, hogy a csomag átvételekor ügyeljen az óvintézkedésekre. Legyen Önnél toll, viseljen gumikesztyűt és átvétel előtt és után is mosson kezet.