Szállítási tájékoztató
Szállítási tájékoztató
Várható szállítási idő
A szállítási költség és a várható szállítási idő a választott termékek függvénye.
Átlagos szállítási idő optikai keret és kiegészítők rendelése esetén:
- Munkanapokon 12 óráig beérkezett rendeléseket aznap átadjuk és a következő munkanap megkapja.
- Munkanapokon 12 óra után érkezett rendelések a követő munkanapon kerülnek átadásra a futárszolgálat részére
- Hétvégén és ünnepnapokon leadott megrendelések feldolgozása átadása az első munkanapon történik. Hétvégi szállítás nincs, kivétel abban az esetben van, amikor munkanap áthelyezés történik.
- Kiemelt időszakokban a várható szállítási idő a megnövekedett rendelések miatt esetlegesen megnőhet, ennek tényéről minden esetben tájékoztatjuk.
Átlagos szállítási idő dioptriás szemüveg rendelése esetén:
- A szállítási idő a választott lencse függvénye.
- A beérkezett rendelések feldolgozását azonnal megkezdjük. A lencse dioptriadatai függvényében 3-20 munkanapon belül elkészítjük szemüvegét és átadjuk a futárszolgálatnak. A várható szállítási időről a vásárlási folyamat alatt és a megrendelés visszaigazoló levélben is tájékoztatjuk.
- Hétvégén és ünnepnapokon leadott rendelések átadása a feldolgozást követő első munkanapon történik. Hétvégi szállítás nincs, kivétel abban az esetben van, amikor munkanap áthelyezés történik.
Amennyiben dioptriás szemüveget vásárol és a rendelésében szerepel egyéb kiegészítő termék (pl. szemüvegtok, szemüveg-lánc, stb.), úgy megrendelését minden esetben a dioptriás szemüveg elkészültéhez igazítva - az adott megrendelésben szereplő összes termékre vonatkoztatva együttesen - egy csomag küldeményként szállítjuk ki. Amennyiben a megrendelni kívánt terméket (egyéb kiegészítő termék illetve napszemüveg) szeretné hamarabb megkapni, kérjük külön rendelésben adja azt le. Ebben az esetben azonban számolnia kell az adott megrendelés szállítási díjával. Köszönjük megértését.
Szállítási díjak:
2023. december 15-től érvényes GLS Futárszolgálattal történő házhoz szállítás díja:
- 20.000 Ft rendelési értéket meghaladó vásárlás esetén INGYENES.
- 20.000 Ft megrendelési érték alatt 1.590 Ft.
2024.március 14-től bevezetjük a GLS csomagpont és csomagautomata szállítási módot, így az alábbi díjszabás mellett kérhető a szolgáltatás:
Csomagpontra történő szállítás esetén
- 20.000 Ft rendelési értéket meghaladó vásárlás esetén INGYENES.
- 20.000 Ft megrendelési érték alatt 1.390 Ft.
Csomagautomatába történő szállítás esetén - ez a szolgáltatásunk jelenleg a karácsonyi időszakban SZÜNETEL!
- 20.000 Ft rendelési értéket meghaladó vásárlás esetén INGYENES.
- 20.000 Ft megrendelési érték alatt 1.190 Ft.
2024 június 1.től elérhető a Magyar Posta házhoz szállítási szolgáltatása. Díja:
- 20.000 Ft rendelési értéket meghaladó vásárlás esetén INGYENES.
- 20.000 Ft megrendelési érték alatt 1.990 Ft.
Megrendelését követően emailen tájékoztatjuk a szállítás pontos idejéről. GLS szállítási mód választása esetén a GLS honlapján nyomon követheti a rendelése útját:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Magyar Posta csomagkövetés: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal
Magyar Posta Ügyfélszolgálat: (H-P: 8:00-17:00, Cs: 8:00 - 20:00) . +36 1 767 8282
*Nem emelt díjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.
A vásárlási folyamat alatt végig nyomon követheti a várható szállítási időt. Minden termékünk rendelhető, amennyiben a kiválasztott szemüvegkeret időközben mégsem lenne online elérhető, tájékoztatjuk.
Magyar Posta szállítási szolgáltatásáról bővebb információkat itt talál: https://www.posta.hu/kuldemeny_erkezese/haznal_torteno_csomagkezbesites
A GLS Futárszolgálata a házhoz szállítást hétfőtől-péntekig normál munkaidőben, 8-17 óra között, kizárólag Magyarország területén végzi. Amennyiben ettől eltérő szállítási rend van érvényben, tájékoztatást küldünk. Amennyiben a GLS munkatársai nem tudják kézbesíteni a rendelését, további két alkalommal is megkísérlik a kiszállítást.
A szállítás napján a futár felveszi Önnel a kapcsolatot. Kérjük, hogy rendelése leadásakor tüntesse fel telefonszámát és e-mail címét, hogy a futár kapcsolatba tudjon lépni Önnel. Amennyiben az időpont vagy a szállítási cím nem megfelelő, kérjük vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal.
Ideális esetben a csomagot GLS munkatársai személyesen Önnek kézbesítik. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot, vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.
A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni. Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.
GLS ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +36 29 886 700. Mobil: +36 20 890 0660*.
*Nem emelt díjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.